Far From the Madding Crowd
In this passionate romantic drama, Carey Mulligan stars as a headstrong young heiress pursued by three suitors: a strapping farmer, a dashing soldier & a prosperous older bachelor.
Carey Mulligan stars as a headstrong young woman in this passionate romantic drama, based on the literary classic by Thomas Hardy. Mulligan plays Bathsheba Everdene, an independent heiress who attracts three very different suitors: a strapping sheep farmer (Matthias Schoenaerts), a handsome and reckless Sergeant (Tom Sturridge), and a prosperous mature bachelor (Michael Sheen).