Sekizinci Aile
Kurşun geçirmez içlik projesiyle dünyayı yöneten sekizinci aile ünvanına kavuşan Basmacıgil Ailesi, bu konumu elinde tutmak için mücadele eder. Farklı karakterlerde olan altı kardeşin, iyi niyetle de olsa aile işlerini yürütme isteği, ama bir türlü bunu istenilen şekilde yapamamaları, aileyi bu konuma binbir zorlukla getirmiş babalarına "Dışarıdan bir düşmana ihtiyaç yok." dedirtecektir.
Asıl işi bornoz havlu olan Basmacıgil Ailesi, kurşun geçirmez içlik projesiyle dünyayı yöneten sekizinci aile ünvanına kavuşur. Farklı annelerden doğan altı üvey kardeş, ailenin geldiği bu konumu korumak için amansız bir çabaya girişir. Kriz yönetmekte, çözüm bulmakta, kritik kararlar almakta zorlanan kardeşlerin iyi niyetle de olsa aile işlerini yürütme isteği, fakat bir türlü bunu istenilen şekilde yapamamaları, aileyi bu konuma binbir zorlukla getirmiş babalarına "Dışarıdan bir düşmana ihtiyaç yok." dedirtecektir. Fakat asıl düşman ortaya çıktığında, üvey kardeşler özüne dönecek, ailenin reisi Erol Basmacıgil'in önderliğinde Basmacıgil Ailesi, gücünü elinde tutmak için hem içeride hem de dışarıda büyük mücadelelere girişecektir.
Basmacıgil Ailesi, dünyayı yönetecek ailelerin toplantısı için özel jetleriyle Miami’ye gider.
Aile gizemli hediyelerin izini sürerken, bağ evindeki kutlamada beklenmedik bir gelişme yaşanır.
Erol’un yönlendirmesiyle harekete geçen kardeşler, Nauru yolculuğunda zorlu gelişmelerle karşılaşır.
Dilan’ın kaçırıldığı haberiyle aile sarsılır. Kardeşler arayışa girerken üzerlerindeki baskı artar.
Sunum öncesi hazırlıklar aksar, Calloway’in isteği Erol ile Melike’yi karşı karşıya getirir.
Alerjik kriz sonrası aile çözüm ararken ilişkiler sınanır, Melike ile Erol karşı karşıya gelir.
Erol Basmacıgil ve Nazif Boratav karşı karşıya gelir, iki aile arasında büyük bir hesaplaşma başlar.