The Fable
Fable je neporazitelný zabiják, který dokáže každého protivníka zabít za méně než šest vteřin. Jednoho dne mu šéf organizace nařídí, aby rok nikoho nezabíjel a žil obyčejný život. Tak začíná Fablova skvělá, vtipná a lehce výstřední roční pauza od zabíjení.