Největší hity
Harriet zjistí, že ji určité písničky vrací v čase - doslova. Zatímco znovu prožívá románek z minulosti a v přítomnosti nachází novou lásku díky poutu mezi hudbou a vzpomínkami, přemýšlí - i kdyby mohla změnit minulost, měla by?