Syrový, poetický autoportrét, v němž mladá afro-latinoameričanka Rebeca „Beba“ Hunttová, narozená v New Yorku, čelí historickému, společenskému a generačnímu traumatu.
Debutující režisérka Rebeca „Beba“ Hunttová zkoumá svou vlastní identitu v pozoruhodném dokumentárním filmu a memoáru Beba. Hunttová přemítá o svém dětství a dospívání v New Yorku jako dcera dominikánského otce a venezuelské matky a zkoumá historická, společenská a generační traumata, která zdědila, a zamýšlí se nad tím, jak ji tato dávná zranění formovala, a zároveň přemítá nad univerzálními pravdami, které nás všechny jako lidi spojují.