101 dalmatinů
Film 101 Dalmatinů okouzlil již několik generací diváků, a to díky úžasným čtyřnohým hrdinům, skvělému příběhu a báječné směsi zábavy a dobrodružství. Cruella De Vil, nejzlejší ze všech Disneyho záporných postav, spustí sled událostí, při jejichž sledování se zježí chlupy po celém těle. Nechá totiž unést všechna štěňata dalmatinů z celého Londýna, včetně patnácti štěněcích dětí psa Ponga a fenky Perdity. Pongo nemešká a obrátí se s žádostí o pomoc na ostatní zvířata v Londýně a okolí, s nimiž se vydá na dobrodružnou cestu, na jejímž konci by rádi osvobodili zajatá štěňátka. Při sledování tohoto klasického příběhu se budete výborně bavit společně se svými nejbližšími.