12 - 13 hod.
Po pokusu o zabití seržanta americké armády Erika Cartera po jeho návratu z mise, jejímž cílem bylo zabít vůdce teroristů bin Chálida, Carter zjistí, že došlo k vyzrazení identity jeho i zbytku členů jednotky Rangers.
Po pokusu o zabití seržanta americké armády Erika Cartera po jeho návratu z mise, jejímž cílem bylo zabít vůdce teroristů bin Chálida, Carter zjistí, že došlo k vyzrazení identity jeho i zbytku členů jednotky Rangers. Carter si vyžádá pomoc bývalého ředitele PTO, který řídil razii, během níž byl Chalíd zabit, a je jedním z mála, kdo zná identitu členů Rangers. Tido dva nyní spolupracují, aby rozkryli teroristickou síť a zmařili ničivý teroristický útok na americké půdě.