Apibeurzde
Pascal je čtyřicetiletý rozvedený muž, jehož milovaný syn má dnes narozeniny. Pascal pro něj ale stále nemá dárek. S jednou kapsou vysypanou a druhou plnou lásky a odhodlání naskočí i se psem na moped a vyrazí na výpravu za nalezením dárku. Řada nečekaných událostí mu pořádně zkomplikuje den.