Ella je vycházející hvězda interiérového designu, žije v domě hodném publikování v časopisu a je vdaná za milujícího manžela. Ella je však společenským vyvrhelem, protože nechce děti. Když se Ella dozví o klinické studii, kde se na její problém pohlíží jako na problém plodnosti, rozhodne se přihlásit. K jejímu překvapení léčba funguje, ale za jakou cenu?
Ella má všechno. Je vycházející hvězdou interiérového designu, žije v domě hodném publikování v časopisu a je vdaná za milujícího manžela. Ale Ella je společenským vyvrhelem, protože nechce děti. A nikdo, ani její rodina, přátelé, či společnost, jí to netoleruje, přestože trvá na tom, že je šťastná. Jak tlak narůstá, Ella se dozví o klinické studii, kde se na její problém pohlíží jako na problém s plodností, chemickou nerovnováhu, kterou lze léčit pomocí nově vyvinutých syntetických hormonů a kognitivně-behaviorální terapie. Rozhodne se přihlásit. K jejímu překvapení léčba začíná fungovat. Vedlejší účinky léků však způsobují, že je stále paranoidnější a násilnická. Ella chce konečně děti, ale za jakou cenu?