Good Boy
Luna je v hlídání psů nezkušená začátečnice. Ocitne se v domě, kde má hlídat štěně páru, jenž svého domácího mazlíčka zbožnuje. Během večera se Luna snaží psisko, lačnící po pozornosti, vychovávat. Zjistí, že se rozhodně nejedná o „hodného pejska“. Jde o zabijáka toužícího po lidské krvi. Komediálně laděný krátký horor od mladého, zvídavého autora, který debutoval na festivalu SXSW, je nabitý energií, nepředvídatelný a mimořádně zábavný.