La Gita
Magalie, dívka z imigrantské rodiny, nemůže jet na školní výlet a vyznat lásku spolužáku Marcovi. Má pocit, že je vše ztraceno, ale zjistí, že to není konec světa.
Ve věku 14 let má Magalie, dívka ze senegalské imigrantské rodiny vyrůstající v Itálii, problém najít si své místo ve světě. Když je jí odepřena možnost jet na školní výlet do zahraničí, kde by měla skvělou šanci vyznat lásku spolužákovi, zdá se, že pro ni místo na světě není. Ale je to opravdu tak?