Love is Blind
Svěží pohled na klasický milostný trojúhelník. Alice se nachází v citovém minovém poli. Snaží se vybalancovat nápravu vztahu s kajícím se manželem s úsilím dostat z domu milence.
Alice neodolala pokušení a my ji vidíme ve vášnivém objetí s mladým milencem. Alicin manžel James se vrací domů dřív, aby se kál za nedávnou nevěru a za to, že jejich manželství zanedbával. Alice se tak ocitá uprostřed citového minového pole. Ničí ji pocit viny z nevěry, protože jí James nabízí smír, a sama současně pomáhá uniknout milenci.