Sexappeal
Avery Hansen-White nedělá věci, ve kterých by nevynikala. Když jí tedy její přítel, se kterým má vztah na dálku, naznačí, že by jejich vztah rád posunul na další úroveň, rozhodne se prověřit svou sexualitu, a jako testovací subjekt použije svého nejstaršího přítele, Larsona.
Avery Hansen-White nedělá věci, ve kterých by nevynikala. Když jí tedy její přítel, se kterým má vztah na dálku, naznačí, že by jejich vztah rád posunul na další úroveň, rozhodne se prověřit svou sexualitu, a jako testovací subjekt použije svého nejstaršího přítele, Larsona. V této zábavné teenagerovské komedii Averyina studie vyústí v poznání, že v sexu a lásce jde o víc než o mechaniku. Vztahy totiž vyžadují jak hlavu, tak i srdce.