Soul Office
V Severním Irsku dva podnikaví, mladí zločinci zaklepou bačkorami poté, co se zvrtne vyloupení bankomatu. Jejich předčasná smrt je ale neodradí od toho, aby se vrátili jako duchové a pokusili se akci dokončit. I když s trochu větší byrokracií, než si představovali.