The Birth of Valerie Venus
Poněkud frustrovaná, osamělá a dlouho trpící žena faráře utrpí malou nehodu při čištění sošky Panny Marie, v důsledku čehož se z nouze o lepší výraz stane "posedlou" a začne žít vlastním životem s podivnými a údajně vtipnými následky.
Strádající manželka faráře Valerie (55), uvězněná ve světě domácnosti a otroctví, strávila celý svůj život ve službě druhým. Ztracená a osamělá se v tichosti obrací s prosbou k sošce Panny Marie, která vyslyší její modlitby v podobě podivné síly. Valerie je přesvědčena, že je posedlá, a na každém kroku bojuje se sebou samotnou, dokud si neuvědomí, že být k sobě laskavá má vlastně své výhody.