Stvořitel
Ve válce lidstva proti umělým inteligencím má bývalý příslušník speciálních jednotek Joshua vypátrat a zabít Stvořitele, nepolapitelného architekta vyspělých umělých inteligencí, který vyvinul záhadnou zbraň schopnou ukončit válku a zlikvidovat lidstvo. Joshua putuje za nepřátelské linie, jen aby zjistil, že zbraň, kterou má zničit, je umělá inteligence v podobě malého dítěte.