The Fab Five
Snímek Báječná pětka je dvouhodinový film o jednom z nejproslulejších – a to i nechvalně – týmů v historii vysokoškolského basketbalu. Pětice nováčků – Chris Webber, Jalen Rose, Juwan Howard, Jimmy King a Ray Jackson – přišla na podzim roku 1991 na půdu Michiganské univerzity a nejenže skvěle hrála, ale díky svým pytlovitým šortkám, černým ponožkám a drzým řečem přinesla nový styl.