Velký den Turka a Carly je konečně tu, ale Turka zdržuje pacient.
Velký den Turka a Carly je konečně tu, ale Turka zdržuje pacient. Elliot se stále zlobí na J. D. a ten se pokouší smířit se Seanem, aby v rámci jejich přátelství zase všechno uvedl do pořádku.