Otázka stylu
V roce 1937 Cristóbal představuje svou první pařížskou kolekci haute couture. Přes úspěchy ve Španělsku jsou začátky v Paříži těžké. Recenze jsou vlažné a zakázek je málo. Cristóbal se obává, že podnikání může zkrachovat, a pochybuje o svém návrhářském talentu. Hledá svůj vlastní styl, který by definoval jeho tvorbu.
Po úspěšné kariéře ve Španělsku Cristóbal Balenciaga v roce 1937 se svými společníky představuje v Paříži svou první pařížskou kolekci haute couture. Začátky jsou však nad očekávání těžké: recenze jsou vlažné a zakázek je málo. Cristóbal má strach, že podnikání může zkrachovat. Obává se zejména proto, že jeho společníci, Nicolas a Virgilia Bizkarrondovi, investovali do firmy vše, co měli. Pochybuje také o svém návrhářském talentu a schopnosti vyrovnat se pařížským domům haute couture. Ví, že musí najít svůj vlastní styl, který by definoval jeho tvorbu.