Cesta Adama DeVine na vrchol
Vtipný Adam DeVine navštěvuje město, kde vyrůstal, a vzpomíná na tragickou nehodu z mládí, která pomohla formovat jeho budoucnost. Poté, co se podruhé narodil, se tento herec nechal inspirovat k tomu, aby si šel za svým snem a věnoval se komedii. Společně s rodinou, přáteli a kolegy z herecké branže se dělí o příběhy o tom, jak mu jeho pozitivní přístup dodal odvahu i přes různá odmítnutí pokračovat na své cestě k úspěchu.
Vtipný Adam DeVine navštěvuje své rodně město Omaha a vrací se na místo nehody, která mu v jedenácti letech navždy změnila život. Poté, co se znovu naučil chodit, začal Adam věřit, že nic není nemožné, pokud do toho dáte všechno. Poté, co se podruhé narodil, se rozhodl jít za svým snem a stát se komikem. Tento herec z „Ladíme“ během svého vzpomínání vyhledává svého středoškolského učitele dramatického kroužku, který v něj věřil od samého začátku a posílil jeho sebedůvěru, aby vyrazil do Hollywoodu. S pomocí hereckých kolegů ze seriálu „Workaholics,“ rodiny a přátel se s námi Adam dělí o to, jak se mu dařilo zůstávat stále sám sebou a stát se uznávanou hvězdou komedie.