Totální výprodej
Nora je odhodlaná zbavit se vzpomínek na svého zesnulého manžela a věnovat se prospěšným věcem, a proto plánuje garážový výprodej všech Williamových osobních věcí; Robert se snaží najít náhradu za ředitele komunikace; odcizené sourozence Sarah a Tommyho znovu spojí časová kapsle; Holly začne pátrat po Ryanovi.