Nastal Aprilin svatební den.
V den Apriliny svatby mají všichni lékaři Grey Sloan Memorial plno práce se svými vlastními dramaty. Meredith a Cristina se dál hádají o svém výzkumu a o kariéře, a Baileyová je k Benovi upřímná o svých citech ohledně jeho přestěhování zpátky do Seattlu, a Shane se dostává do riskantní situace. V zimním finále Chirurgů zatím Derek dostane telefonát, který změní jeho život.