Armáda jednoho muže
Michael se přidává ke skupině únosců v přestrojení, aby pomohl Jessemu s ochranou, ale změní plán, když únosci vezmou na letišti rukojmí.
Michael se přidává v přestrojení ke skupině únosců, aby pomohl Jessemu s bezpečnostní prací, ale změní plán, když únosci vezmou na letišti rukojmí. Madeline pomáhá Michaelovi tím, že organizuje rukojmí a snaží se je odvést do bezpečí. Hostující hvězda: M: Lauren Stamile.