Obléhaný
Když bývalý manžel ženy odveze jejich nemocného syna do ozbrojeného komplexu, Michael a Sam slíbí, že jí ho přivedou zpět. Ale komplex má větší palebnou sílu, než kdokoli očekával.
Když bývalý manžel ženy odveze jejich nemocného syna do ozbrojeného komplexu, Michael a Sam slíbí, že jí ho přivedou zpět. Ale komplex má větší palebnou sílu, než kdokoli očekával. Mezitím Fiona a Jesse hlídají podivného nádeníka, který může být spojen s důležitou stopou.