Babička
Babička Nona se chystá zavřít se doma a užít si den volna při sledování svého oblíbeného televizního pořadu - wrestlingového turnaje Řežba. Když je ale před jejími dveřmi nečekaně vysazena její pětiletá vnučka Renee, Nona je nucena volit mezi svými dvěma oblíbenými věcmi.