Beautiful, Florida
Dospívající dívka chce vyhrát zmrzlinářskou soutěž se zmrzlinovou příchutí inspirovanou portorikánskými dobrotami její zesnulé tety. Aby získala recept, musí se obrátit na své sousedy z karavanů.