Návštěva
Reggie pokračuje s plány, jak rozložit domácnost Millerových. Genevieve je překvapena nečekanou návštěvou své matky, se kterou se již dávno odcizila. Marisol řeší nového zaměstnance. Tyova posedlost Carmen nabere násilný rozměr.
Reggie, aniž by to Rosie věděla, pokračuje ve svých plánech na rozvrácení domácnosti Millerových. Genevieve je překvapena, když se u jejích dveří díky Zoile objeví její matka, se kterou se dávno odcizila. Marisol se vypořádává s novým zaměstnancem v sídle Deeringových. Tyova posedlost Carmen nabere násilný rozměr. Adriana začíná mít podezření, že Tony možná není tím, za koho se vydává.