Čivava z Beverly Hills
Bláznivá rodinná komedie o Chloe, diamanty ověšené rozmazlené čivavě z Beverly Hills, která se ztratí na prázdninách v Mexiku. Je tu konec hýčkání, přišel čas ukázat zuby.
Připravte se na bláznivou rodinnou komedii o Chloe, diamanty ověšené rozmazlené čivavě z Beverly Hills, která se ztratí na prázdninách v Mexiku. Chloe spěchá na pomoc Papi, zábavný čivavák, který je do ní zamilovaný až po uši. A Chloe mezitím pomáhá Delgado, nový kamarád a samozvaný ochránce. Čivava z Beverly Hills je laskavá a bláznivě vtipná komedie o tom, že to dobré nikdy nepřichází v životě najednou, ale postupně.