Telekineze
Vražda třídní tyranky zavede Castla do jedné z mnoha škol, do kterých sám chodil, a všechny důkazy ukazují na podivného pachatele – jednu z jejích spolužaček, která má podle všeho telekinetické schopnosti.
Vražda třídní tyranky zavede Castla do jedné z mnoha škol, do kterých sám chodil, a všechny důkazy ukazují na podivného pachatele – jednu z jejích spolužaček, která má podle všeho telekinetické schopnosti jako slavná Carrie.