Během letních prázdnin zkoumá čtrnáctiletý Darious hranice své mužnosti prostřednictvím bouřlivých interakcí s přísným otcem Malcolmem a rozvíjejícího se mentorství s tajemným tulákem Porterem. Když Darious zjistí Porterovu pravou totožnost, je uvržen do konfliktu mezi oběma muži, který může rozvrátit jeho rodinu a ohrozit jeho bezpečnost.