Black Widow
V akcí nabitém špionážním thrilleru „Black Widow“ od Studia Marvel bojuje Nataša Romanovová alias Black Widow proti proradnému spiknutí, jež má kořeny v její vlastní temné minulosti. Pronásledována strašlivým nepřítelem, který se před ničím nezastaví, se musí Nataša vypořádat se svou minulostí špionky a obnovit pouta, která zpřetrhala dávno předtím, než se stala členkou Avengers.