Výpadek elektřiny
Michael se ze všech sil snaží rodinu dostat z domu, aby si mohl užít aspoň trochu samoty. Když už si myslí, že bude mít dům jen pro sebe, z ničeho nic vypadne elektřina, což pomůže rodinu ještě více sblížit.