Bujang: podpora rodiny, vznášení
Aby ochránila Bongsokovo tajemství, stává se Mihjun příliš starostlivým rodičem. Věří, že odvádí dobrou práci, ale kvůli záhadným incidentům má čím dál větší obavy. Frank hledá nadpřirozené bytosti, které se na něčí příkaz ukrývají.