Brilliant Corners: Ghana
Sam zkoumá surfování a tanec v Ghaně na počest průkopníka surfařské školy Bretta "Mr. Bright" Daviese. Ponořen do hudby Highlife a pobřežních krás se věnuje ohlasu tohoto sportu na Zlatém pobřeží, stabilním regionu s dostupnými leteckými trasami a bujnou krajinou.