Brilliant Corners: Oman
Sam se vydává do Ománu surfovat s místními obyvateli a zkoumá vliv příbojových zlomů na místní komunity. Od Ras al Hadd po Salálu se pohybuje na stálých vlnách v sezóně charíf uprostřed spalujících teplot. Zahloubá se do pouštní moudrosti a objevuje kulturní a ekonomický význam surfařských a rybářských komunit podél pobřeží Arabského moře.