Měst Los Angeles se zbarví na fialovo, protože BTS poprvé po dvou letech zazpívají koncert "Permission to Dance" na stadion SoFi. Stadion je plný očekávání a dychtivých fanoušků, kteří se dočkají písní jako "On", nebo "Permission to Dance", při kterých vám ožije obrazovka. Nechte se opět sjednotit silou hudby.