Připoutejte se a vyrážíme
Ve finále této řady vezme Kourtney Kris a Khloé na turné do San Diega. Kim bojuje s tlakem, který s sebou přináší účinkování v televizním pořadu, a rodina společně oslaví odhalení pohlaví miminka Kourtney a Travise.