Burn-E: Světlo galaxie
Tento doprovodný krátkometrážní film k celovečernímu filmu WALL-E sleduje osudy svařovacího robota jménem BURN-E na kosmické lodi Axiom, kterého WALL-E a EVA zavřou venku, zatímco opravuje rozbitou žárovku. Snaží se uzamčené dveře otevřít, ale nakonec si uvědomí, že se mu to nikdy nepodaří.