Čarodějův učeň
Balthazar je moderní čaroděj, který má plné ruce práce s tím, aby Manhattan ubránil před temnými silami. U zdánlivě obyčejného mladíka Blake objeví náznak netušených schopností, a tak nepříliš nadšeného učně provede rychlokurzem kouzelnického umění.
Čarodějův učeň je dobrodružství plné kouzel, které pobaví celou rodinu. Balthazar Blake (Nicolas Cage) je moderní čaroděj, který má plné ruce práce s tím, aby Manhattan ubránil před temnými silami. U zdánlivě obyčejného mladíka objeví Blake náznak netušených schopností, a tak nepříliš nadšeného učně provede rychlokurzem kouzelnického umění a vědy. Čeká vás víc napínavých akčních scén a neuvěřitelných zvláštních efektů, než byste si dokázali představit. Nesourodá dvojice hrdinů vám totiž ukáže, že v našem skutečném světě je víc kouzel, než jsme tušili.