Soukromé očko Burák
Burák je soukromý detektiv a zrovna řeší případ falešných pneumatik, když se do jeho života vrátí Tia. Ta si Buráka najme, aby našel její sestru Miu, kterou někdo unesl. Burák po ní pátrá a dostane se na místo závažného zločinu. Poručík Blesk McQueen přijíždí právě včas, aby pomohl předat zločince do rukou spravedlnosti.