Černý kotel
Když jednoho obávaného válečníka honba za neporazitelností zavede k Černému kotli, postaví se proti němu nejnepravděpodobnější protivník: mladý pomocník chovatele prasat jménem Taran. S nesourodým týmem ve složení statečná princezna Eilonwy, pěvec jménem Fflewddur Fflam a Hen Wen, výjimečné prase, které dokáže předpovídat budoucnost, se Taran vydává na výpravu, jak zlo Černého kotle zastavit jednou provždy.
Když obávaného válečníka honba za neporazitelností zavede k Černému kotli, postaví se mu nejnepravděpodobnější protivník: mladý pomocník chovatele prasat jménem Taran. S nesourodým týmem ve složení statečné princezny Eilonwy, pěvce jménem Fflewddur Fflam a Hen Wen a výjimečného prasete, které dokáže předpovídat budoucnost, se Taran vydává na výpravu, aby zlo Černého kotle zastavil jednou provždy. Bude mít dost odvahy na to, aby uspěli?