Cesta, kterou jsi nešel
Vic a Theo musí řešit roztržku mezi rodiči transsexuálního teenagera, Jack se dozvídá nové šokující podrobnosti o svém dětství a Ben s Travisem pomáhají pacientovi kliniky, který už dávno potřebuje ošetřit.