Chang dá smeč
Chang dá smeč pojednává o 16letém Američanovi asijského původu Changovi, který chodí na střední školu a hraje ve školní kapele, a který se vsadí s nejlepším basketbalistou na škole, že do konce sezóny dá smeč. Díky sázce začne 173 cm vysoký Chang trénovat výskok, který potřebuje na smeč, aby oslnil svou lásku Kristy a konečně si získal pozornost a respekt svých středoškolských spolužáků. Avšak dřív, než dokáže vyskočit dost vysoko, aby dal smeč, bude muset přehodnotit vše, co ví o sobě, o přátelství a své rodině.