Čističi orlojů
Když Mickey, Goofy a Donald bojují s rozzuřenými ozubenými koly, zkroucenými pružinami, ohlušujícími zvony a spícím čápem, je jasné, že se opravdu pobavíte. Sledujte, jak dosahují nových vrcholů humoru, když se jejich statečné úsilí o vyčištění orloje mění v opravdový cirkus!