Vzplanutí
Bruno a Kamala zkoumají původ a rozsah Kamaliných nově nabytých schopností. Ze superhrdinského tréninku ale Kamalu vyruší Kamran, nový kluk v její škole. Její schopnosti jsou navíc podrobeny zkoušce, když se ocitne v nebezpečné situaci a jen ona může pomoci.