Vláda smečky
Na divokých botswanských bojištích je členství v gangu otázkou života a smrti. V množství je síla, ale vítězství patří jen těm, kteří hrají podle pravidel.
Na divokých botswanských bojištích je členství v gangu vším. V množství je síla, ale vítězství patří jen těm, kteří hrají podle pravidel gangu. Vydobýt si místo v gangu a poté si ho také udržet, to je otázkou života a smrti. A když se největší africké gangy střetnou, přežijí jen ti, kteří projeví skutečnou sílu, inteligenci a týmovou spolupráci.