Trable s kluky
Děvčata se připravují na festival Atlanta NextFest, ale nečekaný zvrat ohrozí všechny členy skupiny a jejich sny.
Děvčata se připravují na festival Atlanta NextFest, ale nečekaný zvrat ohrozí všechny členy skupiny a jejich sny. Carlotta s Cotton jsou stále na kordy, ale na povrch vypluje tajemství, které změní úplně všechno. Dívky se dozví šokující novinku.