Zoufalé časy
Když v Los Angeles dojde k výpadku proudu a dostaví se rekordní vedra, 118. jednotka se pouští do akce. Mezitím se Chimney svěří Henovi s Maddiiným stavem a Athenina nejhorší noční můra se stane skutečností.