Já, svědek
Staří nepřátelé jsou pryč a zdá se, že Abbie a Crane žijí dál. Objev záhadné tabulky však ukazuje, že naše svědky možná obklopuje nové temné proroctví. Oba se spojí a s pomocí starého amuletu pokračují v epickém boji proti silám zla.