Davy Crockett: Král divoké hranice
Takový národní hrdina, jako je Davy Crockett, nikdy předtím nežil, a když ho uvidíte při souboji s aligátorem, nebo jak se zapojí do souboje tomahawků s indiánským náčelníkem a do bitvy za svobodu u Alama, bude vám jasné proč. Davy a jeho druh George Russell bojují v indiánské válce Kríků, po které je Davy zvolen do Kongresu a přenáší své drsné způsoby do Sněmovny reprezentantů. Nakonec se Davy s Georgem vydávají do Texasu a zúčastní se posledního vzepětí u Alama.